ادکردن
تاريخ : چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, | 12:48 | نوشته شده توسط : ali mohtajali

 

دختره: الناز رو اد کن اون واست دعوتنامه میفرسته.
من: خوب آدرسش رو بده ادش کنم.
دختره: من که خونشون رو هنوز بلد نیستم!
من: نه منظورم آدرس پروفایلشه. کپی کن بده
دختره: چی میگی تو؟
من: ببین رو اسمش کلیک کن بعد از صفحه ای که باز میشه از اون بالا تو آدرس بار کپی کن اینجا پیست کن.
دختره: خوب من از کجا پیدا کنم روش کلیک کنم؟
من: مگه دوستت نیست؟
دختره: چرا اما خیلی صمیمی نیستیم، میگم که من حتی خونشون نرفتم تا حالا!
من: (درحالی که دارم موهامو میکنم!) نه بابا منظورم تو فیس بوکه، مگه تو لیست دوستای فیسبوکت نیست؟
دختره: الان آن نیست خوب!
من: بابا برو تو لیست دوستات اونجا رو اسمش کلیک کن، از صفحه ای که باز میشه آدرس پروفایلش رو کپی کن به من بده. من هرچی سرچ می کنم با این اسمی که تو میگی نمیاره واسم.
{دقیقا 11 دقیقه ی بعد}
دختره: من الان تو پروفایلشم اما هر چی میگردم اینجا آدرسش رو ننوشته که من بهت بدمش!


نظرات شما عزیزان:

اطلاع رسانی مهم
ساعت1:28---30 فروردين 1392
سلام
مکان تبلیغاتی وبلاگ شما را با قیمت 10 تومن برای هر کلیک کاربران شما بر روی بنر میخریم
بشرطی که انصاف را رعایت کنید و تقلبی نکنید
هم چنین پاپ آپ سایت شما را نیز به قیمت 4 تومان برای هر بازدید کننده در روز میخرم
اگر بازدید کننده دارید پس درآمد خوبی خواهید داشت
لطفا در گوگل سرچ کنید p30 rank و مطابق راهنما عمل کنید تا نحوه درآمد مشخص شود
موفق باشید


محمد
ساعت2:36---24 فروردين 1392
سلام
یه خبر بهتون میدم تا در جریان باشید
یه سایت هست که تبلیغات تمام وبلاگ ها رو می خره و بهشون پول میده
هم کمک میکنه درآمد تبلیغ بگیری و هم آمارت بصورت واقعی زیاد میشه
واقعا جدیه و واقعی
در گوگل سرچ کن p30 rank
اگه ایمیل بدید هم بیشتر توضیح میدم
ممنون


جمال
ساعت23:45---23 فروردين 1392
سلام
امیدوارم که تو وبلاگ نویسی موفق باشید؛
میخام به شما چیزی رو معرفی کنم که از کارت های اعتباری شما در مقابل امواج مغناطیسی و موبایل محافظت می کنه!
میخاید بدونید اون چیه؟!؟!؟!

بازم تشکر...


میلاد
ساعت11:52---22 فروردين 1392
خسته نباشید واقعا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پیچک

جاوا اسكریپت